Zapisz się do newslettera, a otrzymasz 5% rabatu na zakupy w naszym sklepie !
Wpisz adres email, aby otrzymywać informację o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
10,30 zł
- Przepisy Meksykańskie (4)
- Przepisy Orientalne (33)
Olej Kokosowy Nierafinowany Virgin 500ml TARGROCH
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Olej Kokosowy Nierafinowany Virgin 500ml TARGROCH
Opis: Olej kokosowy z pierwszego tłoczenia na zimno w słoiku o pojemności 500ml firmy Targroch. Posiada smak i aromat kokosa. Idealny do smażenia, gotowania, pieczenia, do smarowania pieczywa. Olej kokosowy znajduje również szerokie zastosowanie w kosmetyce. Polecany jest głównie do suchych łamliwych włosów oraz do przesuszonej skóry głowy. Olej nierafinowany nadaje się również do przygotowywania orientalnych potraw. Potrawom nadaje egzotycznego aromatu i smaku. Tłuszcze zawarte w oleju nie odkładają się, a są zamieniane na energię. Posiada wartości odżywcze oraz witaminy A,B oraz C.
Informacje dodatkowe: Informacja dla alergików: W zakładzie pakowane są również sezam, migdały, produkty z dwutlenkiem siarki SO2, produkty zawierające gluten, różne orzechy. Pomimo dołożenia wszelkich starań nie można w 100% wykluczyć wystąpienia w produkcie tych surowców.
Składniki: olej kokosowy tłoczony na zimno, nierafinowany.
Kraj pochodzenia: Indonezja
Kraj tłoczenia oleju: Polska
Wartości odżywcze w 100g produktu:
Wartość energetyczna: 3700kJ/900kcal,
Tłuszcz 100g,
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 92g,
Węglowodany 0g,
w tym cukry 0g,
Błonnik 0g,
Białko 0g,
Sól 0g.
Masa netto: 500ml
Sposób przechowywania: Produkt należy przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Data ważności: Produkty w większości posiadają bardzo długie daty ważności (wyjątkiem są produkty, których specyfika nie pozwala na długą datę przydatności). W celu poznania konkretnej daty, prosimy o zapytanie mailowe.
Dystrybucja: Produkty Orientalne Mateusz Pawełek Arkadiusz Horoszczak S.C. Ujazdowska 78, 47-100 Strzelce Opolskie.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.