Tel: +48 792 659 743
 Pon. - Pt. 7 - 14
 Odbiór - Ujazdowska 78, Strzelce Op.
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Sos z Tamaryndowca Tamaryndu Tajski Styl 270g LOBO

Przejdź do sekcji Opinie

Opis: Sos z tamaryndowca firmy Lobo w słoiku o pojemności 270g / 215ml. Koncentrat powstały z owoców tamaryndowca. Sos stosowany jest do wyrobu napojów, past, dipów, dresingów, kwaśnych zup oraz wszelkich dań wymagających kwaśnego smaku. Pozytywnie wpływa na układ trawienny i bóle żołądka.

Przejdź do pełnego opisu
Cena 10,90 zł
zł/kg: 40,37 zł
Dostępność:
brak towaru
Czas wysyłki: 24 godziny
Dostawa od 9,90 zł - Pocztex Punkt

Opis

Sos z Tamaryndowca Tamaryndu Tajski Styl 270g LOBO

Opis: Sos z tamaryndowca firmy Lobo w słoiku o pojemności 270g / 215ml. Koncentrat powstały z owoców tamaryndowca. Sos stosowany jest do wyrobu napojów, past, dipów, dresingów, kwaśnych zup oraz wszelkich dań wymagających kwaśnego smaku. Pozytywnie wpływa na układ trawienny i bóle żołądka.

Składniki: cukier palmowy, pasta z tamaryndowca 23%, sos rybny ( ekstrakt z anchois, sól, cukier ), syrop glukozowy, woda, smażona szalotka, chili, wzmacniacz smaku: E621.

Informacje dodatkowe:
Bez dodatków barwników oraz konserwantów.

Produkcja:
Tajlandia

Wartości odżywcze w 100ml produktu:


Wartość energetyczna
: 1320kJ/320kcal,
Tłuszcz 4g,
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 3g,
Węglowodany 68g,
w tym cukry 66g,
Białko 2g,
Sól 3,1g,

Masa netto:
270g / 215ml

Sposób przechowywania:
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu produkt należy przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 1 miesiąca.

Data ważności: Produkty w większości posiadają bardzo długie daty ważności (wyjątkiem są produkty, których specyfika nie pozwala na długą datę przydatności). W celu poznania konkretnej daty, prosimy o zapytanie mailowe.

Dystrybucja:
Produkty Orientalne Mateusz Pawełek Arkadiusz Horoszczak S.C. Ujazdowska 78, 47-100 Strzelce Opolskie.

Co może cię zainteresować...

    Opinie

    5.00
    Liczba ocen: 72
    Oceń i opisz

    Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.