Zapisz się do newslettera, a otrzymasz 5% rabatu na zakupy w naszym sklepie !
Wpisz adres email, aby otrzymywać informację o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
- Przepisy Meksykańskie (4)
- Przepisy Orientalne (33)
Musztarda Brzoskwiniowa BARDZO ŁAGODNA Bez Konserwantów 100g ROLESKI
towar niedostępny
Opis
Musztarda Brzoskwiniowa BARDZO ŁAGODNA Bez Konserwantów 100g ROLESKI
Opis: Owocowe odkrycie dla miłośników delikatnych przypraw i niebanalnych połączeń. Musztarda Roleski z aromatyczna brzoskwinią to zaskakująca kompozycja, która zachwyci najmłodszych i starszych amatorów wyjątkowych smaków. Oryginalna receptura z odpowiednią dawką słońca odmienia smak kanapek, sałatek oraz parówek. Spróbuj! Polubisz. Roleski.
Nowa linia musztard mocno owocowych to gwarancja nowych i unikatowych doznań smakowych dla miłośników eksperymentów i fanów musztard. Polecana dla najmłodszych smakoszy jako konkurencja dla ketchupu..
Bez konserwantów, bez glutaminianu sodu, odpowiednia dla Vegan. 100% Polska firma rodzinna.
Składniki: woda, puree jabłkowe, cukier, puree brzoskwiniowe (8 %), ocet spirytusowy, gorczyca, zagęszczony sok z brzoskwini (5%), błonnik cytrusowy, sól, przeciwutleniacz : kwas askorbinowy; aromaty naturalne, barwnik: ekstrakt z papryki; przyprawy, ekstrakt kurkumy.
Informacje o alergenach: Gorczyca.
Produkcja: Polska
Wartości odżywcze w 100g produktu:
Wartość energetyczna: 463kJ/110kcal,
Tłuszcz 2g,
w tym kwasy tłuszczowe nasycone <0,1g,
Węglowodany 19g,
w tym cukry 17g,
Białko 2g,
Sól 0,85g.
Masa netto: 100g
Sposób przechowywania: Przechowywać w temperaturze pokojowej. Chronić przed bezpośrednim działaniem światła.
Data ważności: Produkty większości posiadają bardzo długie daty ważności (wyjątkiem są produkty, których specyfika nie pozwala na długą datę przydatności). W celu poznania konkretnej daty, prosimy o zapytanie mailowe.
Dystrybucja: Produkty Orientalne Mateusz Pawełek Arkadiusz Horoszczak S.C. Ujazdowska 78, 47-100 Strzelce Opolskie.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.